Slutbloggat?

Jag och maken funderade tillsammans. Jag sa,
jag har ju inte hunnit blogga senaste veckorna.
Jag kanske ska sluta? frågade jag.

Då sa han;
Du har ju redan slutat?

och det har han ju rätt i.

Men ja. Det får vara en tillsvidare tid. Ni verkar ju fortfarande kika in här emellanåt, så jag får helt enkelt se vad det blir av det. Jag bloggar när det finns tid och lust.

Anledningen till att jag inte har hunnit är att jag läst på 150%. Någonstans måste man skala bort. Jag har valt bort de flesta fritidsåtaganden. Nu är det familj och studier som gäller för att få det att gå ihop. Vänner och Kyrkobesök vill jag inte välja bort.

På kvällarna när jag annars hinner blogga har jag troligast lagt F eller läst Bibel (ingår i kurserna och det är fantastiskt roligt och sporrande). Ibland har jag och maken tittat på ett eller annat program och någon kväll har jag somnat av utmattning vid 20tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0