Under ett segel, under i barnkammaren

Idag håller vi oss i skuggan. Folke sover i sin vagn  och  jag lyssnar på sommar i P1 i trädgården under seglet som ger skugga. Det är bra härligt.

Igår trodde jag att jag skulle ha en vaknatt. Lille F drack en hel pipmugg med vatten och ville inte ha någon kvällsgröt och ville därför inte somna. Då brödet var slut fick han, en  timme senate äta en semelbulle och somande till slut. Då var jag dödstrött och gick ut och vattnade blommor eftersom Folkes morbror och mormor är sjuka båda två. Folkes morfar jobbade över. Så vi var lämnade till vårt öde och som vanligt fick Oscar komma till undsättning. Inte direkt praktiskt då han är flera timmar bort och jobbar. Men han kan göra mycket nytta på telefon också.

Men den lille somnade och sov enda till 04.00 därefter somnade vi om flera gånger och klev upp vid 06.30. Är det inte fantastiskt? ett riktigt under!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 15:26:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0