Öppen förskola goes hurtig.

Om det är något som är grymt som föräldraledig så är det mamma-baby på IKSU. Även om jag inte gillar alla aspekter av IKSU så har de sjukt mycket att ge.

Två gånger i veckan har jag varit på passet för nyförlösta mammor och deras bäbisar. Där får man amma, prata med bäbis, komma i form och få hjälp att känna igen sin kropp igen. Ledaren är en fantastiskt bra sjukgymnast som får mig att komma igång.

Igår var sista gången och då körde vi intervallträning ute med våra barnvagnar. Helt otroligt roligt!

Människor vi mötte peppade oss och en kvinna sa "tänk om sånt här fanns när jag hade fått barn, vad duktiga ni är"

Mer sånt åt mammorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0