Pyssel


Välkommen till vår vardag. Var dag stökar lille F. Var kväll städar jag undan. Jag tycker det är en ganska bra ordning. Idag pysslade vi kort. F njöt av att riva ut alla papper. Han ville gärna leka med saxen såsom jag gjorde men det fick han inte. Inte heller fick han suga på limtuben. Kostigt. Men allt annat, det fick han göra. Så länge ingen kan skada sig eller något allt för ömtåligt kan gå sönder så får han leka.


Har får till och med använda gitarren som både stränginstrument, trumma och något att häva sig upp med hjälp av.

Hade han inte fått det hade han inte heller rest sig upp på fötterna igår. Och efter det kröp han medans jag stod och studsade av glädje i köket! Det kommer bli så mycket nytt att upptäcka för honom!


Han gör sig till och med bra i motljus. Lite som en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0