Om det vore så väl..

att min telefon vore samarbetsvillig så jag skulle kunna skicka bilderna från den till min dator (eller rent av blogga från telefonen), då vore jag lyckig.

Men nu är det inte så väl. Bilden var sjukt snygg från en avlägsen plats men en snygg liten kille med vind i håret. Den bilden får ni inte se utan jag får helt enkelt bara berätta, att vi (jag och F) varit i Norrflärke, denna metropol och hälsat på Pappan i familjen tillsammans med sina arbetskamrater i ett stort hus som gav oss huslängtan igen.

Nu är vi tillbaka i Ume igen, det är skönt med gångvägar istället för landsväg men tråkigt att pappan sliter i skogen som är så avlängsen att inte ens mobiltäckningen har hittat dit.

Men snart är det höst och termin igen och vi längtar så!

Kommentarer
Postat av: Emma O

Du kan ju gå in på sidan via mobilen så kan du ju lägga upp bilden så

2011-09-02 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0